Komplexní řešení pro pitnou a užitkovou vodu

ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY, ANEB CO VŠE MŮŽE NAPŘÍKLAD ŠPATNÁ VODA NAPÁCHAT!

 

Pití naprosto čisté vody je důležité hlavně pro správné

fungování našeho organismu. 

 

Pokud tělu dodáváme správnou stravu a vodu a dobře se o něj staráme,

naše tělo nám tuto péči vrací, opakem pak jsou nemoci, různé zdravotní problémy 

a další neduhy.

 

Čistá voda může zabránit závažným nemocem, jako je například kornatění tepen, 

artritida, revmatismus, kožní problémy, problémy s ledvinami, atd...

 

Měkká voda může například zabraňovat tvorbě kamenů v lidském těle a naopak tvrdá voda zase může tvorbu kamenů způsobovat. 

 

Čistá voda je doporučena při celulitidě, protože pročišťuje organismus, není sladká a tedy není kalorická takže je také výborná při dietách apod.

 

Pijte čistou kvalitní vodu a zabraňte tak mnohým zdravotním problémùm. 

 

Vodu kombinujte s neslazenými ovocnými nebo bylinkovými čaji nebo si svůj

pitný režim můžete občas zpestřit čerstvou ovocnou, nebo zeleninovou š’távou 

 



Odborně Vám poradíme a vyřešíme Váš problém s vodou



  • 13. 11. 2017

    Radioaktivita ve vodách a nový Atomový zákon

    Od 1.1.2017 je účinná nová verze Atomového zákona. Starý zákon 18/1997 byl nahrazen novým zákonem 263/2016. Důvodem vzniku nové verze je sjednocení s legislativou Evropské unie a Evropského společenství pro atomovou energii.

  • 27. 10. 2017

    Máme se bát mikroplastů v pitné vodě?

    Že je naše planeta zaneřáděna plasty nejen od Šumavy k Tatrám, ale doslova od Aljašky k Austrálii, je zcela zřejmé, a jisté je i to, že plasty představují jeden z největších ekologických problémů do budoucnosti. Zatím se to týkalo především volné přírody, moří, rozvojových zemí a také potravinářství. Jsou nově rizikem i pro pitnou vodu, a tedy pro nás?

  • 14. 9. 2017

    MEDIÁLNÍ ÚDAJE O (NE)KVALITĚ PITNÉ VODY

    Pesticidy ve vodách podzemních a mikroplasty ve vodách veškerých, včetně vody pitné, hýbají poslední dobou laickou veřejností. Bohužel je třeba konstatovat, že jde v drtivé většině o informace, jejichž cílem je především snaha o nárůst atraktivity příslušných médií, která je šíří.