Rozbor vody naše základní služba

Náš úsek kontroly kvality vody  

Provoz laboratoře Daimlerova 1172/5, 30100 Plzen 

Osvědčení o činnosti laboratoře č. 448 

 

Nabízí akreditovaný rozbor vody - komplexní služby v oblasti rozborů vody, vzorkování a analýzy vod a kalů.

Tel.: 608 60 843

 

Rozbor vody pitné, rozbor vody balené, rozbor vody surové, rozbor podzemní vody a rozbor vody ke koupání (bazénové vody) v rozsahu platné legislativy, dané vyhláškou pro rozbory vody. 

 
Tel.: 608 060 843 

 

 

Návod na odběr vzorků vody pro rozbor vody vám zašleme na vyžádání a nebo přijeme k vám a náběr provedeme sobně.  

 

Odběry vzorků pro rozbor pitné vody, pro rozbor balené vody, pro rozbor vody povrchové, pro rozbor vody surové, pro rozbor vody podzemní a pro rozbor vody ke koupání (bazénové vody).
Tel.: 608 060 843

 

Rozbory vody odpadní, kalů, sedimentů a bioplynu v rozsahu platné legislativy 
Tel.: 608 060 843

 

Odběry vzorků pro rozbor vody a odpadní vody a kalů 
Tel.: 608 060 843



Odborně Vám poradíme a vyřešíme Váš problém s vodou



  • 13. 11. 2017

    Radioaktivita ve vodách a nový Atomový zákon

    Od 1.1.2017 je účinná nová verze Atomového zákona. Starý zákon 18/1997 byl nahrazen novým zákonem 263/2016. Důvodem vzniku nové verze je sjednocení s legislativou Evropské unie a Evropského společenství pro atomovou energii.

  • 27. 10. 2017

    Máme se bát mikroplastů v pitné vodě?

    Že je naše planeta zaneřáděna plasty nejen od Šumavy k Tatrám, ale doslova od Aljašky k Austrálii, je zcela zřejmé, a jisté je i to, že plasty představují jeden z největších ekologických problémů do budoucnosti. Zatím se to týkalo především volné přírody, moří, rozvojových zemí a také potravinářství. Jsou nově rizikem i pro pitnou vodu, a tedy pro nás?

  • 14. 9. 2017

    MEDIÁLNÍ ÚDAJE O (NE)KVALITĚ PITNÉ VODY

    Pesticidy ve vodách podzemních a mikroplasty ve vodách veškerých, včetně vody pitné, hýbají poslední dobou laickou veřejností. Bohužel je třeba konstatovat, že jde v drtivé většině o informace, jejichž cílem je především snaha o nárůst atraktivity příslušných médií, která je šíří.