UV LAMPA 40 W / P4000L - Prodej - montáž - servis

UV LAMPA 40 W / P4000L

Napájení: 220 V/50 Hz. Pro zajištění řádného fungování a dezinfekční kapacitu UV lamp, musí být vstupní vody filtrované při 10-5 µm. Pro správnou volbu UV lampy je dobré jako základ mít udělaný rozbor vody.

 

KódVýkon

Filtrovaný průtok

vody 

Počítadlo hodin 

Připojení 

Maximální

tlak 

739501 W

10 µm

 

  kg/cm2
  40

4 m3/h

ano 1 1/2" 9
           

 

Indikátor funkčnosti lampy

Životnost lampy

 Materiál

Kusů v balení

    h    

 ano

9000 SS 316 1

 

 

 

Náhradní díly pro UV lampu 40W / P4000L

 

Kód

Výkon Vstupní napětíPrůměrDélka kusů v balení
245001 W V mm mm  
  40 220-240 11,4 880  1

 

 

 

Náhradní díly na pouzdro pro UV lampu 40W / P4000L

 

Kód   Kusů v balení

245401

 
   

 

 

 

Technický výkres UV lampy 40W / P4000L

 

UV LAMPA 40W / P4000L technický výkres

 

 

 

 

 

UV LAMPA 40W / P4000L



Napište nám






Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Odborně Vám poradíme a vyřešíme Váš problém s vodou



  • 13. 11. 2017

    Radioaktivita ve vodách a nový Atomový zákon

    Od 1.1.2017 je účinná nová verze Atomového zákona. Starý zákon 18/1997 byl nahrazen novým zákonem 263/2016. Důvodem vzniku nové verze je sjednocení s legislativou Evropské unie a Evropského společenství pro atomovou energii.

  • 27. 10. 2017

    Máme se bát mikroplastů v pitné vodě?

    Že je naše planeta zaneřáděna plasty nejen od Šumavy k Tatrám, ale doslova od Aljašky k Austrálii, je zcela zřejmé, a jisté je i to, že plasty představují jeden z největších ekologických problémů do budoucnosti. Zatím se to týkalo především volné přírody, moří, rozvojových zemí a také potravinářství. Jsou nově rizikem i pro pitnou vodu, a tedy pro nás?

  • 14. 9. 2017

    MEDIÁLNÍ ÚDAJE O (NE)KVALITĚ PITNÉ VODY

    Pesticidy ve vodách podzemních a mikroplasty ve vodách veškerých, včetně vody pitné, hýbají poslední dobou laickou veřejností. Bohužel je třeba konstatovat, že jde v drtivé většině o informace, jejichž cílem je především snaha o nárůst atraktivity příslušných médií, která je šíří.