Komplexní řešení pro pitnou a užitkovou vodu cena rozboru vody

Služby / Rozbor vody / Rozbor vody cena

Cena rozborů vody

Ceny jsou orientační, jelikož záleží na lokalitě a přesné požadavku, co přesně má rozbor obsahovat, co nemá obsahovat a hlavně pro co rozbor vody potřebujete - neboli přísnost parametrů. 

 

Kontaktujte nás, zjistíme co a jaký rozbor vody je vhodný přesně pro vás. Naceníme vám rozbor přesně dle vaší potřeby, dle místa odběru a způsobu odběru. 

 

Cena rozborů vody bez dopravy  

 

  • Individuální rozbor vody - naceníme dle vašich požadavků
  •  
  • Informativní rozbor vody do 750,- bez DPH 
  •  
  • Mikrobiologický a hydrobiologický rozbor pitné vody do 500 Kč bez DPH
  •  
  • Základní fyzikálně-chemický rozbor do 750 Kč bez DPH 
  •  
  • Krácený mikrobiologický a hydrobiologický rozbor do 1250 Kč bez DPH 
  •  
  • Úplný rozbor vody krácený– cca 7.000 Kč bez DPH
  •  
  • Úplný rozbor kompletní – cca 15.000 Kč bez DPH
  •  

 

 



Napište nám






Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Odborně Vám poradíme a vyřešíme Váš problém s vodou



  • 13. 11. 2017

    Radioaktivita ve vodách a nový Atomový zákon

    Od 1.1.2017 je účinná nová verze Atomového zákona. Starý zákon 18/1997 byl nahrazen novým zákonem 263/2016. Důvodem vzniku nové verze je sjednocení s legislativou Evropské unie a Evropského společenství pro atomovou energii.

  • 27. 10. 2017

    Máme se bát mikroplastů v pitné vodě?

    Že je naše planeta zaneřáděna plasty nejen od Šumavy k Tatrám, ale doslova od Aljašky k Austrálii, je zcela zřejmé, a jisté je i to, že plasty představují jeden z největších ekologických problémů do budoucnosti. Zatím se to týkalo především volné přírody, moří, rozvojových zemí a také potravinářství. Jsou nově rizikem i pro pitnou vodu, a tedy pro nás?

  • 14. 9. 2017

    MEDIÁLNÍ ÚDAJE O (NE)KVALITĚ PITNÉ VODY

    Pesticidy ve vodách podzemních a mikroplasty ve vodách veškerých, včetně vody pitné, hýbají poslední dobou laickou veřejností. Bohužel je třeba konstatovat, že jde v drtivé většině o informace, jejichž cílem je především snaha o nárůst atraktivity příslušných médií, která je šíří.